Acquire more customers and promote your business

Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů

Can you attract at least some of your competitors’ customers? The market is probably already divided, so you have to deploy the extra effort in order to grab some of them. When doing this, think long-term. Offer a deal or experience that is better than the ones they are currently getting. Small financial outlays at the beginning pay off, especially if some of the newly attracted customers become your loyal customers, claims the businessknowhow.com website.

Get to know who you compete with

Reward everyone a discount, who brings your competitor’s newspaper ad or detailed product literature. You can also offer your services when your competitors offices are closed. Try to display your ad in a place close the customers as they leave the store or branch. This way, you may catch some angry or dissatisfied clients who might be considering changing.

Differentiate your brand and services

Always make sure everyone knows how you are different You have to show  customers that you are not only different but better. Explain why you are different and better. Be specific, because vague slogans are too common.

Attend community events

Rumors about you are great. Regularly show up and talk to colleagues at industry and community events. You can learn some valuable information. However, you must stay closed-lipped about such topics as key people leaving or dissatisfied customers, just listen. You can also check LinkedIn profiles of key people in your competitor’s company. A portion of their customer base will also be there.

Spend some money

Many firms are willing to pay early  termination fees for  new customers, because they know it accelerates the decision to leave the competitor. As long as they become  your new customer, the money is worth it.

Treat them like royalty

You also need to keep both regular and recently acquired  customers happy. Treat them like royalty and offer a  free service, take them to lunch and build a relationship.

-jk-

    Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů

    Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je pravděpodobné, že trh už je rozdělen, a tak pro jejich získání bude třeba vyvinout extra úsilí. Když se snažíte o nové zákazníky, myslete v dlouhodobém měřítku. Nabídněte jim obchod, který pro ně bude výhodnější, nebo jim dopřejte skvělou zákaznickou zkušenost. Nelitujte peněz, které na začátku budete muset vynaložit. Pokud se aspoň z části nových zákazníků stanou zákazníci loajální, vše se vám bohatě vrátí, tvrdí web businessknowhow.com.

    Poznejte své soupeře

    Odměňte slevou každého, kdo vám přinese reklamní prospekty nebo nabídkový katalog konkurenta. Fungovat může i nabídka služeb v hodinách, kdy má vaše konkurence zavřeno. Můžete se také pokusit dostat svou reklamu co nejblíže prostorám konkurentů. Rozzlobení nebo nespokojení zákazníci pak budou vědět, kam se mohou obrátit.

    Zdůrazněte, v čem se vaše značka a služby odlišují

    Potřebujete, aby každý věděl, v čem jsou vaše služby lepší. Musíte jasně popsat, proč jste pro zákazníka výhodnější volbou. Buďte specifičtí, protože vágních sloganů je všude dost a dost.

    Navštěvujte události spojené s vaším odvětvím

    Pověsti, které se o vás šíří, mohou být velmi prospěšné. Pravidelně se objevujte na událostech pořádaných komunitami provázanými s vaším odvětvím. Potkávejte své kolegy a naslouchejte, dozvíte se cenné informace. Sami držte jazyk za zuby a nemluvte o tom, že z vašeho byznysu odchází klíčoví lidé nebo že máte nespokojené zákazníky, pozorně ale poslouchejte tehdy, když o tom začne mluvit někdo jiný. Také můžete projít profily důležitých pracovníků vaší konkurence na síti LinkedIn. Hodně často tam narazíte na velkou část jejich klíčových zákazníků, které poté můžete oslovit.

    Nebojte se utratit peníze

    Mnoho firem skutečně platí za své nové zákazníky několik měsíců nejrůznější poplatky. Vědí totiž, že takové úlevy mohou urychlit rozhodnutí o změně dodavatele. A pokud získáte nového zákazníka, jde vždy o dobře investované peníze.

    Chovejte se k zákazníkům jako ke královské rodině

    Potřebujete, aby vaší stávající zákazníci byli spokojení – a to jak ti nově získaní, tak ti dlouholetí. Chovejte se k nim s úctou, myslete na jejich potřeby a poskytněte jim třeba nějakou službu zdarma, nebo je pozvěte na oběd a posilte váš osobní, přátelský vztah.

    -jk-

    Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How