8 jednoduchých nápadů na vylepšení prostředí v call centru

Vytisknout

Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita a úspěšnost call centra jsou přímo závislé na psychickém rozpoložení a motivovanosti pracovníků. Často stačí k vylepšení pracovního prostředí málo, jak dokazuje server ICMI.com se svými osmi jednoduchými tipy. 1. Přestávky na oběd Nutit zaměstnance jíst u počítače nebo narychlo v kuchyňce je kontraproduktivní. Měli by mít dostatek prostoru na to, sednout si s kolegy, v klidu se najíst a popovídat si. 2. Jiné krátké…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace