Věrnostním programům přikládá současný marketing značný význam. Aktuální britská studie však tvrdí, že věrnostní programy jsou založeny na falešných předpokladech a…
Udržíte rozvoj marketingem? Marketing by neměl zůstat hluchý k *trvale udržitelnému rozvoji*. Tím…
Efektivita prodeje na vedení nezáleží Efektivita prodeje vyžaduje nejen dobré vedení, ale především výbornou…
Revoluce v řízení objednávek Nástup sofistikovaných nástrojů pro automatizaci prodeje je jedním z…
Dvakrát a dost Nedávný výzkum americké společnosti Amdocs se zaměřil na poskytování služeb…
Není zákazník jako zákaznice I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky…
Ročenka Obchod v ČR v roce 2003 Ekonomická ročenka Obchod v ČR v roce ... shrnuje všechny podstatné…
Do velké míry je dáno, že kdokoli provádí marketing, raději ho provádí se…
Kdo a proč rozhoduje Při přípravě B2B reklamní strategie je třeba zaměřit se na konkrétní…
Integrovaný program pro obchodní partnery Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který…