Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje jednoznačná odpověď. Úspěšný marketing ale předpokládá alespoň přiblížení ke způsobu uvažování…
Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie…
Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a…
Letos se vyhlašoval již šestý ročník prestižního žebříčku 100 obdivovaných…
Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních…
Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování…
V souvislosti se vstupem do Evropské unie se začala ozývat varování z úst…
I špatné obchodní značky mají dobré zákazníky. Jak se ale zbavit prvního,…
Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…
Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…
Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…