Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje jednoznačná odpověď. Úspěšný marketing ale předpokládá alespoň přiblížení ke způsobu uvažování…
Dveře ke vstupu na zahraniční trhy Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie…
Já měřím na metry a on na palce Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a…
Letos se vyhlašoval již šestý ročník prestižního žebříčku 100 obdivovaných…
Půjdem sbírat věrnostní body Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních…
Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování…
V souvislosti se vstupem do Evropské unie se začala ozývat varování z úst…
Značka je mrtva, ať žije značka! I špatné obchodní značky mají dobré zákazníky. Jak se ale zbavit prvního,…
Úspěch je pryč než stačíte říct "švec" Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…
Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Hledání zisku v chování zákazníků Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…
Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…