Používání IT systémů k lepšímu pochopení možností maximalizace zisků z interakcí se zákazníky je stále v počátcích. Existuje řada teoretických materiálů, zkušeností…
Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…
Segmentace podle úrovně komunikace Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české…
Marketing po domácí byznys Za každým úspěšným podnikatelem stojí dobře promyšlený marketingový plán.…
V marketingu není nic mocnějšího než pohled zákazníka. Zákaznický pohled se…
Mohou marketing a finance být kamarádi? Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…
Zákazník znamená rozdíl Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a…
Jak to ti spotřebitelé uvažují? Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů.…
Jak využít Google ke zmapování konkurence Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším…
Čas nejsou peníze Od doby, kdy Benjamin Franklin zdůrazňoval, že čas jsou peníze se ekonomové…
Čím více kanálů, tím více zákazníků Nová studie společnosti Aberdeen Group potvrzuje, že vícekanálové řízení…
Když se ekonomika dostane do nesnází, většina podniků je nucena přehodnotit…