Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je nedostatek možností pracovního postupu. Dospěla k tomu alespoň studie americké společnosti…
Jak na on-line průzkumy Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při…
Nastupuje starší generace Generace současných padesátníků se začíná výrazně odlišovat od svých…
Vlastní, nebo cizí trh? Expanze vbyznysu může nastat dvěma způsoby rozvojem vlastního trhu nebo…
Češi a značkové zboží Společnost Factum Invenio provedla opakovaný výzkum postojů českých…
Jak vylepšit marketingový plán Marketingové plánování je velice důležité, zároveň však také velmi obtížné.…
10 marketingových procesů 21. století Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené…
Co Čech, to čtenář reklamního letáku Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
Dříve, než začnete vytvářet marketingovou strategii, měli byste provést…
Reklamní průmysl poroste pomaleji Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s…
4 opravdu smrtelné marketingové hříchy V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…
Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se…
Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho…