Kreativita až v druhé řadě Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu samy sobě? Odpověď je nasnadě jednoduše nevěří, že reklama funguje. Kdyby tomu věřily,…
Vnímání je realita Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Příště, až budete rozesílat reklamní e-maily, mějte na paměti, že pro…
Proč se hnát za loajalitou? V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…
Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…
Volání k odpovědnosti V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní…
Internet ničí papírové katalogy Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí…
Konec nekalým obchodním praktikám Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…
11 zásadních marketingových chyb malých firem Malé firmy i profesionálové na volné noze mohou zvýšit úspěšnost svého…
Nejen angličtina světem vládne Na světě žije více než šest miliard lidí ve více než dvou stech zemích a 24…
Deset mýtů o inovacích v IT a managementu Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou…
V uplynulých desetiletích se marketing zaměřoval zejména na pochopení…