 Čas začít s marketingem 2.
   Čas začít s marketingem 2.  Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž zvyklé zajímat se především o výrobní problémy a věří, že je ve stále tvrdší konkurenci…
 
    Čas začít s marketingem
   Čas začít s marketingem  Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
 
    2006 - rok služeb v CRM
   2006 - rok služeb v CRM  V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…
 
    Růst CRM v Evropě nebude tak závratný
   Růst CRM v Evropě nebude tak závratný  Britský list RSA Direct a mezinárodní společnost Harte-Hanks uspořádaly…
 
   Dnešní mladí spotřebitelé využívají ve svém mladém věku více technologií…
 
   Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…
 
    Tomáš Baťa věděl, jak na marketing
   Tomáš Baťa věděl, jak na marketing  Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…
 
   Agentura na průzkum trhu Datamar upořádala šetření, v němž se zmařila na…
 
    Démoni marketingového měření
   Démoni marketingového měření  Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…
 
    Customer Insight
   Customer Insight  Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…
 
   V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…