Průzkum: Call centra v ČR Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice. Zjistil, že je zde více než 580 těchto zákaznických středisek a téměř 60 procent z nich je…
Výhodná koupě, nebo ztráta peněz? Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to…
Budoucnost zákaznických průzkumů Využíváte při průzkumu trhu stále tradiční focus groups? Pak vězte, že…
Předvánoční nákupy přinesou rekordní útraty Předvánoční útraty Čechů dosáhnou letos opět rekordních sum. Experti hovoří…
IQ evropských spotřebitelů Čeští spotřebitelé vykazují při nakupování nadprůměrnou inteligenci. Ukázal…
Výzkum konkurence (2. část) Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…
Výzkum konkurence (1. část) Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…
Více přátel, více obchodů V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit…
Hostovaná zákaznická střediska - pro a proti V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická…
Outsourcing péče o zákazníky narazí na překážky Silně se rozvíjející severoamerický trh s outsourcingem péče o zákazníky…
Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a…
Brzdí vaše ego váš marketing? Výzkum trhu je pro malé firmy často ta poslední věc, kterou považují za…
Marketingové opáčko pro malé podniky Malé a střední podnikání je momentálně nejrychleji rostoucím segmentem…