 Jsou call centra jen nákladovými středisky?
   Jsou call centra jen nákladovými středisky?  Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová střediska. Vyplývá to ze zprávy Global Contact Centre Benchmarking Report 2007 společnosti…
 
    Jak přivést návštěvníky k nákupu
   Jak přivést návštěvníky k nákupu  Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…
 
    Reklama, nebo reprezentace? (3. část)
   Reklama, nebo reprezentace? (3. část)  Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
 
    Reklama, nebo reprezentace? (2. část)
   Reklama, nebo reprezentace? (2. část)  Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
 
    Reklama, nebo reprezentace?
   Reklama, nebo reprezentace?  Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
 
   Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti…
 
    5 marketingových předsevzetí do roku 2007
   5 marketingových předsevzetí do roku 2007  Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…
 
    Svět se otevírá mobilnímu marketingu
   Svět se otevírá mobilnímu marketingu  Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…
 
    Mozek reaguje na velké značky
   Mozek reaguje na velké značky  Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé.…
 
    Komunistické značky znovu vzkvétají
   Komunistické značky znovu vzkvétají  Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…
 
   Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují,…
 
   Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…
 
    Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.
   Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.  Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném…