 Co si myslí američtí marketéři?
   Co si myslí američtí marketéři?  Chtěli jste se někdy podívat do hlavy jiného marketéra? Přesně takovou sondu provedli nedávno výzkumníci ze společnosti…
 
    Virtuální generace ovládne nakupování
   Virtuální generace ovládne nakupování  Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (…
 
    Zákaznický průzkum je věda
   Zákaznický průzkum je věda  Zákaznické průzkumy mohou být důležitým zdrojem informací. Je však třeba…
 
    Vánoční přání podpoří obchody
   Vánoční přání podpoří obchody  Většina zákazníků, kteří dostanou vánoční přání od firmy, má tendenci…
 
    Sedm nástrah segmentace
   Sedm nástrah segmentace  Segmentace není v marketingu ničím novým. To ale neznamená, že ji firmy…
 
   Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb…
 
    Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality
   Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality  Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…
 
    Evropské firmy upřednostňují zákazníky
   Evropské firmy upřednostňují zákazníky  Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
 
    Jak vybrat reklamní agenturu
   Jak vybrat reklamní agenturu  Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať…
 
   Z výsledků projektu Kupní síla v okresech a obcích ČR 2007, který…
 
    Jak na průzkum konkurence
   Jak na průzkum konkurence  Klíčem k pochopení vašich konkurentů je pochopení toho, proč je jejich…
 
   Vzhledem k tomu, jak firmy neustále investují do aplikací front-office, se…
 
    Výzkum konkurence - jak být o krok napřed
   Výzkum konkurence - jak být o krok napřed  Sledování konkurence je důležitou součástí každého začínajícího a…