 Osobní prodej se úspěšně rozvíjí
   Osobní prodej se úspěšně rozvíjí  Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem sdruženým v Asociaci osobního prodeje (AOP) vzrostly meziročně tržby o zhruba 300 milionů…
 
   Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde…
 
    Evropa tápe ve vztazích se zákazníky
   Evropa tápe ve vztazích se zákazníky  V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně…
 
   Nástroje pro analýzu webových stránek (web…
 
    Marketing v dobách recese
   Marketing v dobách recese  V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty,…
 
    Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje
   Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje  Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale…
 
    Svatý Valentýn v Evropě
   Svatý Valentýn v Evropě  Zatímco pro zahraniční obchodníky představuje svatý Valentýn druhý…
 
    Checklist letošních marketingových aktivit pro malé firmy
   Checklist letošních marketingových aktivit pro malé firmy  Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do…
 
    Jak na e-mailové průzkumy
   Jak na e-mailové průzkumy  E-mailoví marketéři rádi rozesílají svým zákazníkům krátké průzkumy. Neměli…
 
   Americká marketingová asociace (AMA) odhalila novou definici marketingu.…
 
   Technologie ovlivní výzkum trhu v letošním roce hned několika způsoby.…
 
    Výdaje na reklamu porostou
   Výdaje na reklamu porostou  Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…