Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a jejich plány pro zachování provozu vpřípadě stavu nouze. Oslovila téměř dvě stovky…
 
    Banky se obracejí k zákazníkům
   Banky se obracejí k zákazníkům  Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje…
 
    Kolik se investuje do mobilní reklamy?
   Kolik se investuje do mobilní reklamy?  Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…
 
    Jak Olympiáda mění Čínu
   Jak Olympiáda mění Čínu  Olympijské hry vČíně jsou považovány za globální společenské představení…
 
    Prodej versus marketing
   Prodej versus marketing  Kvalitativní studie americké organizace Chief Marketing Officer Council…
 
    Tři úrovně brandingu v Pekingu
   Tři úrovně brandingu v Pekingu  Olympijské hry vPekingu se staly značkovými hrami ještě před tím, než vůbec…
 
    5 marketingových chyb malých podnikatelů
   5 marketingových chyb malých podnikatelů  Přemýšlíte, proč váš marketing nefunguje tak dobře, jak by mohl? Článek…
 
    Co je česká značka?
   Co je česká značka?  Pod pojmem česká značka si většina lidí představuje dlouhodobou tradici na…
 
    Globální výzkum zákaznických středisek
   Globální výzkum zákaznických středisek  Zákaznická střediska jsou důležitým styčným bodem mezi firmami a zákazníky.…
 
    Nejdiskutovanější značky v Česku
   Nejdiskutovanější značky v Česku  První výzkum o roli značek v konverzacích obyvatel České republikyukázal,…
 
    Češi stále bojují s automaty call center
   Češi stále bojují s automaty call center  Více než polovina českých zákazníků hrozí ztrátou loajality kvůli frustraci…
 
    Šest úskalí zavádění CRM
   Šest úskalí zavádění CRM  Projekty implementace technologie CRM zůstávají pro mnoho firem zdrojem…
 
    Celosvětový trh CRM vzroste letos o 14 procent
   Celosvětový trh CRM vzroste letos o 14 procent  Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se…