 Světový trh CRM vzrostl o 12,5 %
   Světový trh CRM vzrostl o 12,5 %  Potřeba udržet si zákazníky a rostoucí dostupnost aplikací k bezprostřednímu použití (on-demand) přispěla k nárůstu celosvětově investovaných prostředků do řešení…
 
    Výdaje na reklamu v ČR klesají. Ale o kolik?
   Výdaje na reklamu v ČR klesají. Ale o kolik?  Meziroční pokles výdajů na reklamu v České republice dosáhl 15 až 20…
 
    Příští rok přinese mírné oživení reklamního trhu
   Příští rok přinese mírné oživení reklamního trhu  Řada ekonomů a obchodních vůdců považuje výdaje na reklamu za jeden ze…
 
    Výdaje do reklamy v ČR letos klesnou o 21,9 %
   Výdaje do reklamy v ČR letos klesnou o 21,9 %  Výdaje na reklamu v tuzemských médiích letos klesnou. Ukázaly to alespoň…
 
   Příjmy zreklamy vamerických novinách klesly vprůběhu prvního čtvrtletí…
 
   Současné úspory vmarketingu se stále častěji dotýkají i prostředků určených…
 
    Marketing levněji, ale chytře
   Marketing levněji, ale chytře  Marketing je vobtížných dobách často považován za luxus. Ve skutečnosti je…
 
    Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?
   Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?  Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…
 
    Výdaje na reklamu čeká propad
   Výdaje na reklamu čeká propad  Přední mediální agentura Carat výrazně přehodnotila svou prognózu vývoje…
 
    Připravte se na oživení ekonomiky
   Připravte se na oživení ekonomiky  Přežívat období ekonomické recese je jedna věc. Jen čekat na lepší časy…
 
    Jak snížit náklady na marketing a neohrozit růst firmy
   Jak snížit náklady na marketing a neohrozit růst firmy  Snižování marketingového rozpočtu bez toho, abyste ohrozili schopnost firmy…