Top 100 globálních značek 2009

Vytisknout

Společnost Google zaznamenala nejvyšší nárůst hodnoty své značky. Podle posledního žebříčku stovky nejdražších značek světa Top 100 global brands 2009, sestavovaného každoročně společností Interbrand posílila hodnota této značky o 25 % na 32 miliard dolarů. Dvouciferný růst hodnoty zaznamenaly také značky Amazon, BlackBerry, Apple, Zara, H&M nebo Nestlé. Bez ohledu na ekonomické klima si však značky na prvních pěti pozicích udržely svá místa. Na prvním místě zůstává Coca-Cola s nárůstem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace