Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou však jejich výsledky stále nicneříkající. Udávají sice procentuální vyjádření zákaznické…
Marketingová databáze je v moderní době základem veškerých marketingových…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…
Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…
S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…
V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…
Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…
Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…
Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…
Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…
Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…
Malé firmy a podniky se zdají být díky svém charakteru úspěšnější v…