Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie

Vytisknout

Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou však jejich výsledky stále nicneříkající. Udávají sice procentuální vyjádření zákaznické spokojenosti a zvyšujícího se objemu prodeje, neinformují již ale o tom, co vlastně zákazníci chtějí nakupovat, co se jim na daných produktech nejvíce líbí atd. Článek proto popisuje několik základních doporučení pro vytvoření programu zjišťování zákaznické spokojenosti, který bude v souladu se strategickými plány podniku.Základem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace