Efektivita CRM systémů v oblasti B2C Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů, není dosud zřejmé, zda tento přístup přináší zvýšení prodeje a zákaznické loajality.…
Parametry průzkumu trhu Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by…
Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…
Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…
Potřebujete technologický plán? Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…
Elektronické řízení dodávek - cesta k úsporám Elektronický nákup zboží prošel od svého vzniku dlouhým vývojem, takže v…
Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a…
Konec CRM mánie? Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do…
Rozpočet zákaznických center není nafukovací Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení…
Manažeři, podporujte svoje CRM CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory…
Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…
Kdy je e-komerce příliš drahá? Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…
Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…