Parametry průzkumu trhu

Vytisknout

Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by měla firma znát, aby mohla vypracovat účinnou marketingovou strategii. Parametry se týkají charakteru klienta, financování, konkurence, ukazatelů trhu a dalších sektorů. V oblasti předpokládaného stupně aktivity určité oblasti trhu je potřeba například zhodnotit perspektivy sektoru v časovém horizontu tří až pěti let a to, kolik práce bude během tohoto období schopen poskytnout. Další otázkou je charakter klientů,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace