Budování strategické empatie Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat strategickou empatií. Jde o to vytvořit na základě pochopení racionálních a emocionálních pohnutek v…
Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…
Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…
Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…
Průzkum mezi českými novináři (červen 2003) Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…
Úskalí marketingu v reálném čase Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…
Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…
Značka pro zákazníka, zákazník pro značku Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…
Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…
Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…
Zákaznická spokojenost nade vše Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…
Jak sestavit newsletter Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…