Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání

Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a otevření. Nestačí mít pouze skvělou prodejní techniku nebo naučený postup. Musíte přidat i svůj…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci.…

Jak získat zákazníky na prodejním veletrhu

Chystáte se na veletrh? Server Allbusiness.com publikoval článek o tom, jak…

Článek v rámci předplatného Zkuste prodávat tak, aniž byste působili jako prodejce

Lidé nemají příliš rádi, když jim někdo něco prodává. Zkuste tedy začít…

Drobná fráze, která pomůže vašim prodejům

Fráze Ano, a ... dokáže prohloubit vztahy s klienty i zvětšit počet…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky…

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…

5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…

Článek v rámci předplatného Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy…

5 prodejních dovedností internetového věku

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…

9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro…

Článek v rámci předplatného Zasmějte se společně s klientem

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…

Výpis 638650 z celkem 765