Marketing - zprávy z HR

5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl snažit, aby jej zákazníci neopouštěli. Ne vždy je to však možné,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Když se nedaří, nevzdávej to - nezdary netrvají věčně, vytrvej

Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek.…

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit tým pro "inside sales"

"Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vše, co potřebuješ k obchodu: Schopnost vybudovat porozumění, naslouchat, být druhému užitečný

Ahoj, všem a především pak Tobě, obchodníku! Jsem tu opět s úspěšnou akcí.…

Článek v rámci předplatného Jak najít čas k prodeji vašich služeb

Jste začínající soukromý podnikatel nebo zkušený profesionál ve svém oboru…

Nabídněte zákazníkům něco navíc

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…

5 způsobů, jakými můžete prodávat

Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…

Jak uzavřít obchodní partnerství

Chystáte se nebo již spolupracujete s jinou firmou? Jedná se o dobrý…

Článek v rámci předplatného Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět

Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…

Najděte ideální zákazníky

Ne každý zákazník je skvělý zákazník. Jedním ze způsobů, jak efektivně…

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu

Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí…

4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…

Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

Článek v rámci předplatného Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako…

Výpis 612624 z celkem 770