Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl snažit, aby jej zákazníci neopouštěli. Ne vždy je to však možné,…
Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek.…
Jak vytvořit tým pro "inside sales" "Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí…
Ahoj, všem a především pak Tobě, obchodníku! Jsem tu opět s úspěšnou akcí.…
Jak najít čas k prodeji vašich služeb Jste začínající soukromý podnikatel nebo zkušený profesionál ve svém oboru…
Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…
Chystáte se nebo již spolupracujete s jinou firmou? Jedná se o dobrý…
Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…
Ne každý zákazník je skvělý zákazník. Jedním ze způsobů, jak efektivně…
Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí…
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…
Zapojte do prodejů podnikatelský přístup Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako…