Jak (ne)mluvit s klienty o konkurenci Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před klienty kritizovat, nebo ne? A kde jsou hranice, za které by prodejce neměl jít, aby před…
Nejdou vám momentálně prodeje? Tipy, jak neztratit sebevědomí Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat…
Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo…
5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy…
Naučte se přivolat štěstí Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe,…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…
Zaměřte se na předprodeje Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie,…
Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…
8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…
Umíte vyprávět svůj příběh? Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…
5 důvodů, proč se účastnit veletrhů Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…
Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět,…