Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak (ne)mluvit s klienty o konkurenci

Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před klienty kritizovat, nebo ne? A kde jsou hranice, za které by prodejce neměl jít, aby před…

Článek v rámci předplatného Nejdou vám momentálně prodeje? Tipy, jak neztratit sebevědomí

Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat…

Článek v rámci předplatného Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě

V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji

Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy…

Článek v rámci předplatného Naučte se přivolat štěstí

Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe,…

Jak vytvořit síť potenciálních zákazníků

Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…

Článek v rámci předplatného Zaměřte se na předprodeje

Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie,…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…

Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…

Článek v rámci předplatného 8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny

To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…

Článek v rámci předplatného Umíte vyprávět svůj příběh?

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…

Článek v rámci předplatného 5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Tajemství "Pana Obchodníka"

Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět,…

Výpis 586598 z celkem 770