Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady zveřejněné na serveru Forbes.com se vám budou hodit. 1) Nechte…

Článek v rámci předplatného Zvyšujte důvěru svých klientů

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal…

Článek v rámci předplatného Neúspěšní uchazeči: Chováte se k nim správně?

Získat nového klienta znamená vynaložit v průměru pětkrát více zdrojů (…

Článek v rámci předplatného Naučte se správně vyjednávat

Ve spoustě lidí vyvolává pojem vyjednávání strach a úzkost. Patříte k nim i…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní…

Co se obchodník může přiučit sledováním seriálu

Z amerického seriálu Orange is the new Black (seriál o hlavní hrdince a…

Ing. Pavel Friedrich, MBA

Individuální nebo firemní cíle - Co přinese více? (řízený experiment)

Také jste si už tolikrát kladli otázku, jak motivovat své obchodní zástupce…

Článek v rámci předplatného 3 důvody vzestupu "inside sales"

Růst internetových technologií a společenské změny, které s tím souvisí,…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost…

Článek v rámci předplatného 5 témat, o kterých nemluvte s klientem

V kariéře obchodníka je zásadní získat a udržet klienty. Každý zákazník je…

Rady pro začínající podnikatele

Začínáte podnikat? Server Inc.com přinesl informace o tom, na co se…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonnosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 3. díl

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje…

Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší…

Výpis 664676 z celkem 765