Jak překonat prodejní námitky Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že zrovna vy nejste ti praví, co by měli brát svou kůži na trh, vězte, že málokterý prodejce je…
Proč vám klienti nevěří? Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho…
Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště…
I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…
Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat?…
Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý…
Kdy je lepší se s klientem rozloučit Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že…
Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte.…
Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas? Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta…
9 rad pro prodejce - introverty Být introvert nemusí automaticky znamenat, že člověk neuspěje jako…
Obchodníci jsou nejproduktivnější, když jsou dobře naladění a spokojení.…
Co s nespokojenými zákazníky? Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti…
5 kroků při zavádění prodejní strategie Prodejci bývají individualističtí, svobodomyslní lidé. Proto leckdy není…