Proč se prodejcům nedaří V roce 2012 dosahovalo prodejních cílů v některých firmách pouhých 35 % prodejců. Je proto třeba si dobře uvědomit obtížnost podmínek a bariér, kterým musí ve své…
Může pokles prodeje znamenat dobrou zprávu? Někdy náznak katastrofy může ve skutečnosti znamenat něco úplně jiného.…
Proč neprodáváte víc? Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte…
8 náležitostí vítězné prodejní nabídky Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen,…
Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí…
Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to…
Jak překonat prodejní námitky Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že…
Proč vám klienti nevěří? Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho…
Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště…
I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…
Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat?…
Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý…
Kdy je lepší se s klientem rozloučit Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že…