Proč se nedaří obchody uzavřít? Debbie Allen ve své publikaci Sky Rocketing vysvětluje, že když se nedaří obchod dokončit, obvykle je za tím jeden z následujících pěti důvodů: Spíše než o…
Jill Konrath je autorkou velmi úspěšných publikací o prodeji. Tentokrát…
Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se…
6 lží o prodeji, které prezentují "experti" Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde…
Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce,…
Jak si vybudovat pozitivní prodejní image Přijměte zodpovědnost za své jednání. Když se něco nepovede, přijměte…
Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali…
Znáte důvody, proč vaši prodejci neuzavřou tolik obchodů, kolik od nich…
Jak ve firmě posílit orientaci na zákazníka? Většina podnikatelů se shodne v tom, že silná orientace na zákazníka pomáhá…
Když je zákazník až příliš náročný Jednou za čas se objeví klient, se kterým máte mnohem víc starostí než se…
12 základních prvků profesionální komunikace Každý ví, že první dojem lze udělat jen jednou. Ne vždy se tím však řídíme…
Marketingový guru Seth Godin je autorem užitečných rad, ze kterých by měli…
Čeho si zákazníci na prodejcích nejvíc cení Zákazníci se nezajímají pouze o cenu. Chtějí, aby prodejce sám o sobě…