5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde po ní s vámi. Mnoho prodejců dělá věci složitějšími, než ve skutečnosti jsou. Tím…
Nebojte se stanovit si vyšší cenu Chcete-li dosáhnout obratu milion ročně, máte několik možností: 20000…
Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily,…
Pár slůvek navíc a budete lépe prodávat Pokud vám poradíme několik slov, jak lépe prodávat, použijete je, viďte?…
Jak se vrátit zpátky k tématu Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi…
5 rad pro efektivní e-mailing E-mail je ideálním nástrojem pro oslovení velkého počtu kontaktů. Portál…
3 způsoby budování loajality zákazníka Úspěch prodejce závisí na jeho schopnosti vytvářet obchodní vztahy a…
3 způsoby, jak z námitky udělat výhodu Ve snaze udělat co nejlepší rozhodnutí pokládá zákazník co nejvíce otázek a…
Ať jde o PR agenturu, reklamní agenturu či jakoukoliv poradenskou firmu,…
Existuje několik základních pravidel, které pomohou k úspěchu první…
6 základních kroků k úspěšnému prodeji Pokud chcete prodat zákazníkům svůj nápad, portál BusinessBrief.com…
Chyby v prodejní prezentaci z pohledu top manažerů Mnoho bylo napsáno o tom, jak vytvářet efektivní prodejní prezentace. Co…
Ihned po založení firmy je obvyklé, že veškerý odbyt realizuje podnikatel…