Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná. Pokud jde o telefonní operátory, pracovní tým je mnohdy různorodý, ale jen o malém počtu…
Snad každá marketingová příručka proklamuje, že v dnešní moderní ekonomice…
Neztěžujte si obchodní proces Není to nic složitého. Zákazník touží po nějakém produktu, společnost na…
Představa úspěšné obchodní firmy záleží na úspěšném prodeji zákazníkům. K …
5 kroků k nápravě chyby během prodejního procesu Jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Při prodeji však chyba může znamenat…
4 charakteristiky nejlepších prodejců Portál Inc.com se pokusil vybrat ty nejdůležitější charakteristiky, které…
V poslední době se často objevovaly diskuze o tom, zda lepším prodejcem…
5 tajemství pro úspěch při prodeji Úspěch v prodeji záleží na schopnosti prodávat nejen produkt a služby, ale…
Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků Prodejci se někdy nechávají unést a ztratí kontrolu nad tím, jak prodejní…
Když už dojde k první osobní schůzce, byla by škoda promarnit příležitost a…
Někteří prodejci umí zdánlivé zázraky. Netlačí vás do prodeje, ale docílí…
Zákazníci vám nepřetržitě lžou věděli jste to? Není v tom zlý úmysl, jen…