Jak na příliš informované klienty

Vytisknout

Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je často vynikající informovanost potenciálních zákazníků. Lidé mnohdy přicházejí s detailní znalostí jak nabídky vaší konkurence, tak i vašeho produktu. Jaký je podle serveru Customer Think nejlepší způsob, jak s těmito informovanými jedinci, kteří někdy vědí i více než vy sami, jednat? Pokud zákazník ví více než vy, nehrajte si na to, že to tak není. Snažit se předstírat, že víte více než zákazník, který má jasně v…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace