Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních týmů. V první části jsme se zaměřili na téma, které definujeme jako…
Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často…
7 základních otázek analýzy potřeb Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému…
Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat…
Jak na moderního zákazníka V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…
Jak zajistit, aby klienti skutečně přišli na domluvené schůzky Ať už domluvíte první schůzku s klientem, kde dojde k analýze potřeb a…
Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…
Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš? Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…
Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…
Získejte zpět ztraceného klienta Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom…
Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…
V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a…
Každý prodejce jistě někdy zažil nějakou opožděnou platbu, dostal se do…