Prvních pět minut s klientem krok po kroku Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je důležitý i začátek vaší interakce s potenciálním klientem. Podle serveru INC.com je…
Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…
Jak se chovat na obchodním setkání Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
Jak ukončit prezentaci a uzavřít obchod Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…
Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …
Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…
V prodejním světě existuje už dlouhou dobu toto rčení: Lidé milují…
Co dělat, když slyšíte větu "Nemám zájem" Nezájem ze strany zákazníka je problém, který je nutno umět překonat hned…
B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří…
Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…
Co se skrývá za námitkami proti ceně "Je to příliš drahé." To je jedna z nejčastějších námitek, které prodejci…