Vyhněte se prodělečným klientům Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a poskytnout jim náležitou péči je umět rozpoznat problematické klienty, u kterých bude vaše snaha…
Jak poznáte, že zákazník nic nekoupí? Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš…
Co dělat s předvánočním mottem "Zavolejte mi po Novém roce" Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s…
Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
Ahoj, obchodníku! Mám skvělou zprávu. Uzavřel jsem první velkou smlouvu.…
V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná…
Jak zajistit, aby se vaše zprávy dostaly k adresátům Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k…
4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovat Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje…
Desatero předvánočních prodejních přikázání Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát…
Cílem tohoto článku není kritika absolventů ani lidí ve věku 23 let. Chceme…
10 užitečných prodejních faktů, které vás překvapí Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých…
Jak může příliš mnoho informací zhatit obchod Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak…