Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků? Server Topsalesworld.com upozornil na tři typy chování, kdy je opravdu lepší od obchodního…
Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com…
Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy…
Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…
Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro…
Zasmějte se společně s klientem Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…
Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně.…
Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com…
Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…
Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty…
Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící?…
5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…
6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření…