4 kroky k získání lukrativnější a bezproblémové klientely Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou lukrativní, platí včas, komunikují na úrovni a zapadají do vašeho systému, jiní jsou…
Jak přesvědčit nerozhodného zákazníka? V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale…
4 překonané obchodní metody, které patří do starého železa Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní…
Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co…
Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…
4 tipy, co dělat, když čelíte propadu ve svých prodejních číslech Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny…
Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací…
4 tipy, jak se uklidnit před prezentací Čeká vás prezentace před důležitým zástupcem klienta? Nebo rovnou před…
5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status…
6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Pět aktuálních trendů v očekávání mileniálů Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou…
5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…