Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
Od oslovení po nákup S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
Jak si dlouhodobě udržet klienty Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…
Jak stanovit cenu Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…
Devět nápadů pro zákaznické středisko Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…
Tři chyby každého manažera marketingu Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…