Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale v této souvislosti již zažil termín customer rage (zákaznický hněv), protože zákazníci…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…
Jak stanovit cenu Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…
Devět nápadů pro zákaznické středisko Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…
Tři chyby každého manažera marketingu Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
Když zákazník mlčí S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…
Tajemství úspěšných prezentací Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…