Marketing - zprávy z HR

Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…

Jak na efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Jak na efektivní e-mailový marketing

Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…

Slova, která nepatří do návrhů

Slova, která nepatří do návrhů

Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…

Motivace v zákaznickém středisku

Článek v rámci předplatného Motivace v zákaznickém středisku

Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…

Kdy říci zákazníkovi ne

Kdy říci zákazníkovi ne

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…

Loajalita se vyplatí

Článek v rámci předplatného Loajalita se vyplatí

Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…

7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

Článek v rámci předplatného 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…

E-mail žije a vzkvétá

E-mail žije a vzkvétá

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…

Zákazník jako součást obchodování

Článek v rámci předplatného Zákazník jako součást obchodování

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…

Současný zákazník, nejlepší zákazník

Článek v rámci předplatného Současný zákazník, nejlepší zákazník

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…

Výpis 18731885 z celkem 1939