Měříme spokojenost zákazníků Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné průzkumy po telefonu, prostřednictvím pošty, internetových stránek nebo e-mailu. Problém těchto…
Proč dobře znát zákazníky Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Když zákazník zuří Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…
Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…
Aby zákazník vydržel Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…
Jak na efektivní e-mailový marketing Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…
Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…
Motivace v zákaznickém středisku Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…