Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…
Jak na efektivní e-mailový marketing Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…
Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…
Motivace v zákaznickém středisku Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…
Loajalita se vyplatí Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…
7 cest k modernímu prodejnímu uvažování V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…
Zákazník jako součást obchodování Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…
Současný zákazník, nejlepší zákazník Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…