7 cest k modernímu prodejnímu uvažování V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…
Zákazník jako součást obchodování Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…
Současný zákazník, nejlepší zákazník Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…
Zákazník není na jedno použití Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…
Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…
Naslouchat zákazníkovi nestačí Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…
Dejte jim, co potřebují Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…
Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…