Zákazník není na jedno použití Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití leží ve vašem archivu. Podnikatelé stále často dělají chybu v tom, že zákazníkovi…
Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…
Naslouchat zákazníkovi nestačí Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…
Dejte jim, co potřebují Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…
Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…
Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…
Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…