Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zákazník není na jedno použití

Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití leží ve vašem archivu. Podnikatelé stále často dělají chybu v tom, že zákazníkovi…

Berte to osobně

Berte to osobně

Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom…

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…

Klíč k loajalitě

Článek v rámci předplatného Klíč k loajalitě

Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk.…

Naslouchat zákazníkovi nestačí

Článek v rámci předplatného Naslouchat zákazníkovi nestačí

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…

Dejte jim, co potřebují

Článek v rámci předplatného Dejte jim, co potřebují

Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…

Chtějte více

Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých…

Prezentace, která vás odliší

Prezentace, která vás odliší

Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda…

Svůj k svému

Článek v rámci předplatného Svůj k svému

*Osobitost značky* pomáhá formovat reakce, preference a věrnost…

10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…

Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Článek v rámci předplatného Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…

Kudy na zákazníka

Kudy na zákazníka

Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…

Výpis 18861898 z celkem 1939