Reklamní e-mail jako ze škatulky Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí probíjet antispamovými seznamy a filtry a zůstávat v naději, že dojdou určeným adresátům.…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Od monologu k dialogu Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Jak těžit z nespokojenosti zákazníků Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Poznejte zákazníky individuálně Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…
Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…
Co by vám zákazník rozhodně neměl říci Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…
Znáte své ziskové a neziskové zákazníky? Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…
Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…
Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…
Neschovávejte se zákazníkům Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…
Chce to strategii O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…