E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Vytisknout

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního sdělení, pouze aby dali najevo, že na ně myslí. Odpověď je ano. Má to smysl, protože tento typ zpráv může vést k vyššímu růstu příjmů než propagační nabídky.Příjemci e-mailů jsou dnes tak zvyklí na zprávy od marketérů, které se jim snaží něco prodat, že jednoduchá zpráva s poděkováním nebo přáním k narozeninám jim může utkvět více než prodejní nabídka. Každý je rád, když si na něho někdo vzpomene při…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace