Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné…
O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…
Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové…
Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…
Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…
Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…
Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…