Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…
Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…
Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…
Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…
Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…