Proč vás prezentace může stát obchod I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují technické stránce prezentace a ztrácejí při tom povědomí o dalších důležitých aspektech…
Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…
Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…
Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…
Kolik e-mailů je příliš? Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…
Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…
Proč zákazníci neodpovídají na e-maily? Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…
Výroční zpráva jako prezentace pro investory Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…
Důvěryhodnost prodává Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…
Zákazníci na celý život Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…
Jak být přátelštější k zákazníkům Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…
5 rad pro budování loajality zákazníků Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…
Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…