Marketing - zprávy z HR

Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však…

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…

Nechybujte při jednání se zákazníky

Nechybujte při jednání se zákazníky

Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…

Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Článek v rámci předplatného Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…

Od oslovení po nákup

Článek v rámci předplatného Od oslovení po nákup

S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…

Jak si dlouhodobě udržet klienty

Článek v rámci předplatného Jak si dlouhodobě udržet klienty

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…

Jak stanovit cenu II.

Jak stanovit cenu II.

Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…

Jak stanovit cenu

Článek v rámci předplatného Jak stanovit cenu

Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…

Devět nápadů pro zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného Devět nápadů pro zákaznické středisko

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…

Tři chyby každého manažera marketingu

Článek v rámci předplatného Tři chyby každého manažera marketingu

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…

Výpis 18341846 z celkem 1932