Proč zákazníci neodpovídají na e-maily? Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas zrevidovat seznam adres, které oslovujete.- Nahlížejte na věc z širší perspektivy.…
Výroční zpráva jako prezentace pro investory Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…
Důvěryhodnost prodává Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…
Zákazníci na celý život Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…
Jak být přátelštější k zákazníkům Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…
5 rad pro budování loajality zákazníků Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…
Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
Od oslovení po nákup S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
Jak si dlouhodobě udržet klienty Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…