Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici. Vidí chování zákazníka i zaměstnavatele a často se jim…
Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…
Jak chytit opatrné zákazníky Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…
Šest rad pro budování kontaktů Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…
Zmlkni a prodávej Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…
Pět kroků k loajálním zákazníkům Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování…
Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
Čtyři fáze složitého obchodu Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…
Můžete si dovolit zdražit své služby? Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…
7 rad pro úspěšné vyjednávání Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…
5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…