Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování loajality stávajících zákazníků. Článek shrnuje pět rad, jak budovat dlouhodobou loajalitu…
Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…
Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…
Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…
Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…
Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s…
E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…
Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…
Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…
Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak…