Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy nepodávají dostatečné výkony a co by s tím měli dělat. V první řadě je třeba se zamyslet nad…
3 tipy pro zákaznickou loajalitu Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…
Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také…
Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také…
Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…
Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…
Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici.…
Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…
Jak chytit opatrné zákazníky Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…
Šest rad pro budování kontaktů Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…
Zmlkni a prodávej Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…