Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proč vás prezentace může stát obchod

I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují technické stránce prezentace a ztrácejí při tom povědomí o dalších důležitých aspektech…

Sedm mýtů o prodeji

Sedm mýtů o prodeji

Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…

Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…

Kolik e-mailů je příliš?

Článek v rámci předplatného Kolik e-mailů je příliš?

Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…

Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…

Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Článek v rámci předplatného Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?

Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…

Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Článek v rámci předplatného Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…

Důvěryhodnost prodává

Článek v rámci předplatného Důvěryhodnost prodává

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…

Zákazníci na celý život

Článek v rámci předplatného Zákazníci na celý život

Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…

Jak být přátelštější k zákazníkům

Článek v rámci předplatného Jak být přátelštější k zákazníkům

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…

5 rad pro budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného 5 rad pro budování loajality zákazníků

Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…

Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Článek v rámci předplatného Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…

Výpis 18211833 z celkem 1932