Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s nespokojenými klienty. Neměli byste to však přijímat jen jako nutnou součást byznysu.…
Lekce e-mailové etiky E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…
Zlatá pravidla prodeje Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…
11 cest k zákazníkům Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…
5 tipů pro budování kontaktů Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak…
Proč vás prezentace může stát obchod I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují…
Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…
Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…
Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…
Kolik e-mailů je příliš? Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…
Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…