Pět kroků k loajálním zákazníkům Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování loajality stávajících zákazníků. Článek shrnuje pět rad, jak budovat dlouhodobou loajalitu…
Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
Čtyři fáze složitého obchodu Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…
Můžete si dovolit zdražit své služby? Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…
7 rad pro úspěšné vyjednávání Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…
5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…
Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s…
Lekce e-mailové etiky E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…
Zlatá pravidla prodeje Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…
11 cest k zákazníkům Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…
5 tipů pro budování kontaktů Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak…