Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli na dnešním konkurenčním trhu? - Výzkum a příprava. Na nového zákazníka nebo příležitost…
12 pravidel prodeje 1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…
Jak rozvíjet vztahy se zákazníky V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a…
E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl? Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…
Máte správné dodavatele? Se správnými dodavateli může být vaše firma úspěšnější. Článek přináší…
4 chyby obchodní komunikace se zákazníky Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…
Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…
10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…
Nejen celebrity jsou vážení zákazníci Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…
Osm kroků k efektivní uvítací zprávě První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…