Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se měly soustředit na zákazníka. Článek proto přináší šest rad, jak řešit legitimní zákaznické…
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…
10 jednoduchých způsobů, jak přijít o zákazníky Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…
Nejen celebrity jsou vážení zákazníci Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…
Osm kroků k efektivní uvítací zprávě První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…
Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy…
3 tipy pro zákaznickou loajalitu Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…
Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také…
Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také…
Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…
Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…