Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy nepodávají dostatečné výkony a co by s tím měli dělat. V první řadě je třeba se zamyslet nad…
Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…
Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také…
Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také…
Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…
Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…
Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici.…
Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…
Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…
Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…
Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…