Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti začínají více zvažovat své investice a jejich klíčoví obhájci přicházejí o práci. Jak si pak…
Pravidla prodeje v ekonomické krizi Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…
8 příležitostí pro poděkování zákazníkům Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou…
3 tipy pro přilákání více klientů Získávání nových klientů je umění, se kterým se potýká řada podnikatelů.…
Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro…
1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají…
Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám…
Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky.…
Co na vás zákazníci nesnášejí? Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…
Jak budovat loajalitu zákazníků Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…
Zákazníci nejsou rodina Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…
Jak na jednání u oběda Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný…