Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám nejdůležitější zůstat co nejblíže zákazníkům. Článek popisuje tři taktiky jak na to. O své zkušenosti…
Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky.…
Co na vás zákazníci nesnášejí? Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…
Jak budovat loajalitu zákazníků Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…
Zákazníci nejsou rodina Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…
Jak na jednání u oběda Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný…
Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících,…
Jak na písemnou komunikaci se zákazníky Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…
Dokážou vaše marketingové materiály prodávat? Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně…
Jak získat loajální zákazníky - Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…