10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků - Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které dáte svým zákazníkům a učte jí své zaměstnance. Když někdo zvašeho týmu něco zákazníkovi…
Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…
I hlas uzavírá obchody Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…
Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci…
Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž…
Jak si udržet důvěru klientů - Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a…
Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli…
12 pravidel prodeje 1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…
Jak rozvíjet vztahy se zákazníky V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a…
E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl? Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…
Máte správné dodavatele? Se správnými dodavateli může být vaše firma úspěšnější. Článek přináší…
4 chyby obchodní komunikace se zákazníky Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…