I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více…
Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…
Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při…
Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…
Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…
Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…
1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…
Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…
Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…
Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…
Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…
Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…
Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak…