Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak (ne)uzavřít obchod

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více…

Přílišné nadšení škodí prodeji

Článek v rámci předplatného Přílišné nadšení škodí prodeji

Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…

Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

Jak řídit zaměstnance pro poskytování lepších zákaznických zkušeností

Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při…

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…

Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Článek v rámci předplatného Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…

Posloucháte své zákazníky?

Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…

6 tipů pro získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného 6 tipů pro získání důvěry zákazníků

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…

5 cest k přesvědčení zákazníků

5 cest k přesvědčení zákazníků

Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…

Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkům, že posloucháte

Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…

Jak na rozzlobeného klienta

Jak na rozzlobeného klienta

Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…

25 cest k loajalitě zákazníků

25 cest k loajalitě zákazníků

Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…

5 mýtů zákaznické loajality

Článek v rámci předplatného 5 mýtů zákaznické loajality

Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak…

Výpis 17431755 z celkem 1932