Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto upozorňuje na pět chyb, které nejčastěji brání obchodníkům v…
Jak na problémové zákazníky V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám…
Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování…
10 cest k rychlé ztrátě zákazníků Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít…
Desatero efektivního školení zaměstnanců zákaznické podpory Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení…
10 cest k získávání zákazníků v ekonomické recesi Při omezeném rozpočtu je třeba věnovat získávání potenciálních zákazníků…
7 pravidel získávání a udržení zákazníků Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek…
9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…
Než začnete jednat s náročným zákazníkem Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…
Držte se toho, co funguje Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a…
4 chyby nezkušených obchodníků 1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení…
5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a…
I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také…