Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a vytvářet pozitivní zkušenosti. Jak na to? - Měli byste mít rádi prodávané produkty, firmu, pro…
Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…
Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a…
1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení…
Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a…
I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také…
Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z …
Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než…
Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí…
Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho…
Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla…
Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky…