10 nejlepších způsobů, jak dnes můžete ztratit zákazníky

Vytisknout

Brett Clay, úspěšný konzultant a autor knih o prodeji, přináší shrnutí 10 hlavních chyb, které se objevují u prodejců. Podle Claye je úplně největším problémem neúspěšného prodeje neschopnost se vyvíjet a udržet si konkurenceschopnost.

1. Nedodáte, co slibujete.

2. Nevoláte jim zpátky.

3. Prodáváte rysy produktu, ne užitek, který přináší zákazníkům.

4. Nenasloucháte jejich potřebám, díváte se na věci jen z hlediska své firmy.

5. Prodáváte řešení, těch je dnes ale plný internet. Pomozte zákazníkům dosáhnout jejich cílů.

6. Předpokládáte, že potřebují to, co prodáváte.

7. Soustředíte se na transakci. Důraz je třeba klást na její skutečnou hodnotu pro zákazníka.

8. Budujete vztahy – to fungovalo dříve. Dnes zákazníci nakupují z webu. Zaměřte se na dodávání hodnoty.

9. Děláte, co jste vždycky dělali. V současné době je však nutné rozvíjet nové dovednosti.

10. Nepoužíváte veškerou technologii. Ke zvýšení konkurenceschopnosti je nezbytné využívat všechny dostupné nástroje.

-th-

Zdroj: RedOrbit.com - americký portál pro lidi se zájmem o vesmír, vědu, zdraví a nové technologie
Zobrazit přehled článků ze zdroje RedOrbit.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace