Zasíláte obsah, který je relevantní?

Na základě průzkumu "Email Marketing Benchmarks: Best Practices" časopisu BtoB plánovala více než polovina respondentů v roce 2011 zkvalitnit obsah svých emailů. Portál ClickZ přinesl rady, jak tento záměr opravdu zrealizovat. Tedy jak poskytnout obsah relevantní pro zákazníky, ať už jde o newslettery nebo propagační emaily.

1. Monitorujte zákaznické preference. Vyzývejte pravidelně čtenáře, aby své zájmy aktualizovali. Nejméně jednou za čtvrtletí jim pošlete zvláštní email, který jim připomene zadat své aktuální preference a zdůrazní užitek, který to zákazníkovi přinese.

2. Sledujte chování zákazníků. Evidujte kliky na odkazy ve svých emailech a na webové stránce.

3. Využijte moderní obsah. Pokuste se přizpůsobit své sdělení aktuálním a co nejžhavějším trendům v oblastech, které se týkají vašich klientů. Důvěryhodný kolega může pravidelně komentovat webové články prestižního časopisu z oboru. Získáte tak autoritu důvěryhodného a hodnotného poradce.

4. Využijte obsah v modulech. Díky tomu můžete uvažovat o součástech emailu nebo newsletteru, nebrat ho jako celek. Kromě toho lze pravidelně aktualizovat jen jednu složku, aniž byste narušovali grafiku celku. Jediný nový modul může pomoci získat úplně nový segment trhu.

-th-

Zdroj: ClickZ - americký portál zaměřený na digitální marketing
Zobrazit přehled článků ze zdroje ClickZ